diumenge, 8 de juliol del 2007

Gràcies caps

Fa uns dies un pare del Cau, antic escolta i membre d'ANTICS i AMICS ens feia arribar el següent comentari:

Tinc quasi 50 anys i els millors records de la meva vida tenen relació amb l'Agrupament, per això hi porto el meu fill gran (llop) i quan pugui hi portaré el petitó. Gràcies a l'Agrupament em vaig enamorar de la natura, sobretot del Montsant, relació feliç que encara dura. Tinc en algun lloc fotos i "diapos" que us intentaré fer arribar.

Benvolguts/des caps,

Volem que sapigueu que molts dels que hem passat per l'Agrupament compartim aquest entusiasme. Guardem meravellosos records del nostre pas pel Cau i una manera de fer inconfusible lligada a l'estimació que sentim per la natura i les persones. Però, sobretot, ens il·lusiona veure a joves com vosaltres que, de forma totalment desinteressada i altruista, dediquen el seu temps i esforç a fer de la proposta Escolta una realitat.

Des d'ANTICS i AMICS, us agraïm la tasca que realitzeu, any rere any, amb els nostres infants i joves i volem encoratjar-vos a que seguiu fent-la, amb l'entusiasme renovat dels que us han precedit... per fer el món i els que l'habitem una mica millors.

Gràcies caps, sou fantàstics/ques!